sell

Kako i kada prodati svoju kriptovalutu: Jednostavan vodič

 

Najnoviji Cointelegraphov video objašnjava kako postaviti uspješnu izlaznu strategiju u kripto koristeći nekoliko jednostavnih koraka.
Propustiti kripto bikovsko tržište je teško, ali što je još gore je gledati kako vaše kripto bogatstvo vrtoglavo raste samo da bi se srušilo prije nego što možete ostvariti profit.

Najnoviji video iz Cointelegrapha objašnjava kako izgraditi svoju strategiju izlaska iz kriptovaluta u nekoliko jednostavnih koraka.

Ostvarivanje profita znači pretvaranje digitalne dobiti u pravi novac. Postoje dva glavna načina za isplatu kriptovaluta: pretvorite svoju imovinu u stabilne coine i prebacite ih u svoj kripto novčanik ili prodajte svoju kriptu za fiat i prebacite novac na svoj bankovni račun.

Odluka kada prodati, koji kripo prodati i koliko prodati ovisi o vašoj financijskoj situaciji, životnoj fazi, toleranciji na rizik i ciljevima ulaganja.

Izbjegavajte da pokušavate savršeno tempirati tržište. Umjesto toga, postavite jasne ciljeve cijene za prodaju vaše kriptovalute i odredite postotak prodaje za svaki cilj. Na primjer, ako ste uložili 25.000 dolara u određeni novčić, mogli biste prodati 20% kada vaš portfolio dostigne 50.000 dolara, 30% kada dostigne 75.000 dolara i tako dalje.

Popularna strategija je pristup „kućnog novca“: kada se vaša investicija značajno poveća, unovčite svoju početnu investiciju i pustite da profit raste. Ovo minimalizuje emocionalni stres, jer ste već osigurali svoja početna sredstva.

Zapamtite, transakcijske naknade i porezi mogu uticati na vaše neto dobitke, pa uzmite u obzir ove troškove. Na kraju, iako je držanje kriptovaluta korisno, cilj je iskoristiti zaradu da poboljšate svoj život. Razvijanje disciplinirane izlazne strategije ključno je za postizanje ove ravnoteže.

Kako biste saznali više o tome kako najbolje izvući profit iz kriptovaluta, pogledajte cijeli video na Cointelegraphovom YouTube kanalu.

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.