Volumen NFT trgovanja na najvećem svijetskom marketu opao za 70%

OpenSea, najveći svijetski market za NFT prema dnevnom volumenu, u poslednje vrijeme se suočava sa smanjenjem potražnje za trejding volumenom.

Važno je napomenuti da su od kraja decembra 2021. godine, do početka februara 2022, NFT-ovi imali značajno povećanje i u prodaji i u Google pretragama.

Dnevni volumen OpenSea je dostigao vrijednost od 250 miliona dolara. Međutim, skorije opadanje u dnevnom volumenu je snizilo ovu cifru na 70 miliona dolara, čineći pad od 72%, prema podacima platforme za istraživanje Delphi Digital.

U cjelini, globalna NFT potražnja je doživjela veći pad, sa ciframa niskim kao što su bile u novembru 2021. godine.

Kombinacija brendiranja i marketinga, uključujući saradnje sa Adidasom, BAYC i kupovinom RFTKT od strane kompanije Nike, kupovinom od strane slavnih ličnosti i pojavljivanja u muzičkim spotovima, je doprinjela izgradnji ovog NFT ciklusa. Iako su se promocije značajno smanjile, trenutna situcija NFT-ova izgleda da stagnira.

Kupovina NFT-ova od strane jedinstvenih novčanika je još uvijek prilično visoka

Iako se čini da izgled polako blijedi, Delphi je skoro naznačio da je broj jedinstvenih novčanika, koji kupuju NFT-ove, još uvijek poprilično veliki. Ovo je dobar indikator, koji pokazuje koliko pojedinaca aktivno učestvuje u NFT-u, pa i ako počne da opada, bilo mi razumno pretpostaviti da će početi i “downhill”.

Znajući ovo, prema skorijem izvještaju kompanije Finbold, broj NFT zaštitnih znakova,u Americi, je bio 1,263, predstavljajući porast od 421 puta, u samo tri ciklusa predvanja zahtjeva (18 mjeseci), od 2020. godine.

Naročito, kancelarija za zaštitne znakove i patente USPTO, primila je 407 novih zahtjeva u decembru 2021. godine. Povećanje je nastupilo i u januaru 2022. godine, kada je ukupan broj zahtjeva dostigao cifru od 450. Ovo se izjednačava sa brojem od 15 zahtjeva na dan.

Podnošenje ovih zahtjeva nagovještava da ljude privlači pridruživanje blockchain areni, sa ciljem da sačuvaju svoje brendove i kapitalizuju potencijal ovog sektora. Posebno u vrijeme kada je NFT okruženje stvaralo mnogo interesovanja, uzbuđenja, skepticizma i potencijalnih mogućnosti.

Potreba za registrovanjem brendova je zahtijevana od strane različitih faktora, uključujući i potrebu da se isključe plagijati, koji su u zadnje vrijeme u porastu. Na primjer, OpenSea je otkrio da su mnogi napravljeni kolekcionarski predmeti plagijatorski, prevarantske kolekcije ili spam.

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažete u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.