uefa

Crypto.com se povlači iz dogovora sa UEFA-om

Crypto.com se povukao iz sponzorskog ugovora s UEFA-om za Ligu prvaka, saznaje BBC.
Ugovor, vrijedan 428 miliona funti tokom pet sezona, navodno je propao u “posljednjem trenutku”, zbog zabrinutosti zbog povećane regulacije kriptovaluta.

Stranica za razmjenu kriptovaluta trebala je zamijeniti Gazprom nakon što je Uefa prekinula veze s ruskim dobavljačem energenata zbog rata u Ukrajini.

Smatra se da se zabrinutost odnosi na potencijalna zakonska ograničenja trgovanja.
U posljednjih nekoliko godina digitalna sredstva su se preselila s ruba ekonomije i ušla u mainstream, sa sve više i više sponzorskih ugovora koji se potvrđuju.

I Chelsea i Atletico Madrid potpisali su ugovor sa trgovačkom platformom WhaleFin, a Manchester City ima OKX kao partnera za obuku.Watford je ranije imao Bitcoin kao sponzor kluba i prihvatio je kriptovalutu u klubu.
Prošle godine, španski napadač David Barral ušao je u istoriju fudbala kada je njegov prelazak iz Real Madrida u DUX International de Madrid plaćen opotrebom bitcoina.

Prema Uefi, sektor kriptovaluta je dijelom pomogao klubovima da popune tokove prihoda koji su izgubljeni kao rezultat pandemije.

No, kritičari kažu da postoji zabrinutost zbog volatilnosti kripto tržišta – posebno zbog činjenice da pad cijene tokena može izložiti fanove potencijalnim dugovima.

• Fudbalski navijači troše milione na kripto-tokene

Uprkos ovim unosnim sponzorskim ugovorima, Bitcoin je pao za skoro 70% u odnosu na istorijski maksimum iz novembra 2021., Ethereum je pao za više od 70%, a nekoliko kripto berzi je masovno otpustilo radnike.
Crypto.com je u junu smanjio skoro 5% svoje radne snage – oko 260 zaposlenih – prema riječima izvršnog direktora Krisa Marszaleka.

Crypto.com je najbrže rastuća kripto platforma sa više od 10 miliona korisnika širom svijeta.
Stranica, koja ima globalno sjedište u Singapuru, takođe ima sponzorske ugovore za Formulu 1, Svjetsko prvenstvo u hokeju na ledu i Fifa Svjetsko prvenstvo 2022. u Kataru.

Takođe ima mnogo velikih sponzorskih ugovora u američkom sportu, nadopunjujući svoje marketinške napore ranije ove godine reklamom sa košarkaškom legendom Lebronom Džejmsom koja je emitovana tokom TV prenosa Super Bowla.

Kaže se da je kolaps ugovora o Ligi šampiona sa Crypto.com, o čemu je prvi pisao SportBusiness, nastao zbog straha da bi regulatorni problemi u evropskim zemljama mogli stvoriti pravne probleme za sposobnost kompanije da trguje i posluje.

Haider Rafique, šef globalnog marketinga u OKX-u, drugoj po veličini globalnoj kripto berzi, rekao je za BBC: „Evropski regulatorni pejzaž koji se odnosi na kripto prostor je nijansiran i još uvijek se razvija.
„Promjenjivi režimi se fokusiraju na regulatorne koncepte, kao što su zaštita potrošača i sprječavanje pranja novca, koje industrija uveliko pozdravlja.

“Održavanje koraka sa svim promjenama ovih okvira i prilagođavanje interne prakse u skladu s tim će pomoći kripto biznisima da dugoročno uspiju u regiji.”
Uefa je odbila da komentariše za BBC.

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.