dallas cowboys

Dallas Cowboys sklopili ugovor s Blockchain.com u prvom kripto partnerstvu NFL-a

 Vlasnik Cowboysa Jerry Jones i suosnivač i izvršni direktor Blockchain.com-a Peter Smith objavili su u srijedu u The Staru u Frisku. Dallas Cowboysi su u srijedu sklopili prvi ugovor NFL-a sa platformom za digitalnu valutu, potpisujući Blockchain.com kao “ekskluzivnog partnera za digitalnu imovinu”.

Suosnivač i izvršni direktor Blockchain.com-a Peter Smith pridružio se vlasniku Cowboys-a Jerryju Jonesu u The Staru u Frisku kako bi najavio partnerstvo. Nisu se zamarali time šta Blockchain.com plaća za sponzorstvo.

Dogovor će pružiti mogućnosti za brendiranje i oglašavanje za Blockchain.com, kao i klupski prostor unutar AT&T stadiona, prava na društvenu i digitalnu integraciju, oznake i TV, radio i digitalna prava.

“Kada budete imali priliku da se zaista zadubite u budućnost kakvu imate u digitalnom svijetu, želio sam da Dallas Cowboysi budu dio te budućnosti na bilo koji način”, rekao je Jones.

Firme za kriptovalute, koje gledaju na ljubitelje sporta kao na prijemčivu publiku, brzo postaju veliki oglašivači i sponzori sporta. Ovogodišnji Super Bowl privukao je američku TV publiku od 101 milion i prikazao oglase pet kripto berzi.

Crypto.com je postigao najveći posao u tom prostoru prošle godine kada je kupio prava na ime bivšeg Stejpls centra u Los Anđelesu, domaćeg stadiona košarkaških timova Lejkersa i Klipersa, hokejaških timova Kingsa i ženskog košarkaškog tima Sparks. Los Angeles Times je u novembru izvijestio da je singapurska berza kriptovaluta platila više od 700 miliona dolara za prava na ime za 20 godina.

NFL je krenuo sporije u prihvatanje kripto firmi nego što je to učinio NBA. U septembru je NFL obavijestio timove da ne mogu prodavati sponzorstva firmama za trgovinu kriptovalutama dok liga ne provede studiju.

Jones je rekao da je NFL na svom poslednjem sastanku utvrdio parametre o tome kako klubovi mogu da budu partneri sa firmama za kriptovalute.

Na primjer, navijači neće moći koristiti kriptovalute na igrama Cowboysa, a timovi ne mogu plaćati igračima u digitalnim valutama.

“Zato odmah prikazujemo ovu objavu i objavljujemo naš odnos jer je liga taj problem riješila”, rekao je.

Krajem marta, NFL je rekao timovima da bi mogao početi potpisivati ​​sponzorske ugovore sa preduzećima vezanim za blockchain i prihvatiti oglašavanje za NFT i NFT kompanije.

 

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.