afrika golf

Najbolji igrači golfa u Africi će se boriti za nagradu u Bitcoinu na Sunshine Touru

Najbolji igrači golfa u Africi će dobiti nagradni fond u bitcoinu nakon revolucionarnog sponzorstva Sunshine Toura.

Najbolji igrači golfa iz Afrike i Evrope će gledati unosne Bitcoin (BTC) isplate na kraju sezone 2022. nakon novog sponzorstva Južnoafričke turneje Sunshine Tour.

U sezoni koja traje godinu dana, golferi se takmiče za prvo mjesto na ukupnoj ljestvici Sunshine Toura, Orden za zasluge. Kripto platforma Luno, koja ima veliki otisak u Južnoj Africi i širem afričkom kontinentu, preuzela je glavno sponzorstvo u ukupnoj rang listi.

Novac govori u sportu i taj jezik se svakako razvija, a Luno je odbacio nagrade za najbolje igrače golfa na Ordenu za zasluge u korist Bitcoina. Igrač golfa koji je na vrhu Luno Ordena za zasluge će dobiti 500.000 randa u BTC-u – što je ekvivalentno 31.000 dolara ili 30.000 eura u vrijeme pisanja.

Drugoplasirani i trećeplasirani igrači golfa će dobiti 200.000 randa, odnosno 100.000 randa u BTC-u, dok će Luno također sponzorisati svakog profesionalnog igrača golfa na Sunshine Touru u vrijednosti od 1000 randa u BTC-u kako bi ih ohrabrili da istraže mobilnu aplikaciju berze.

Sunshine Tour takođe koristi novo sponzorstvo da napravi promjenu u svom sistemu rangiranja, prelazeći sa rangiranja zasnovanog na novcu na rangiranje zasnovano na bodovima od maja 2022. godine. Ovo ima za cilj da stvori “ujednačenije terene” za igrače golfa koji se bore za Orden zasluga na kraju sezone.

Ima i dosta toga za igranje, s mjestom broj jedan koji također uključuje ulazak na dva golf Majora na United States Openu i British Openu, kao i jednogodišnje sponzorstvo luksuznih vozila.

Cointelegraph je prisustvovao najavi sponzorstva u prestižnom golf klubu Houghton u srcu Johannesburga i razgovarao sa Lunovim generalnim menadžerom za Afriku Mariusom Reitzom, koji je vodio nekoliko marketinških kampanja fokusiranih na sport tokom prošle godine: “To je značajno na nekoliko frontova, prije svega činjenica da postoji bitcoin nagradni novac, koji je prvi za Južnu Afriku, a vjerovatno i za Afriku. Mislim da je to prvo sportsko sponzorstvo u Južnoj Africi koje uključuje neku kripto kompaniju.”

Luno namjerava otvoriti novi teren svojim prvim sponzorstvom koje uključuje profesionalni golf turnir, uz sinergiju između ova dva koje je istakao Reitz: “Sunshine Tour je etablirani brend, oni su dom golfa u Južnoj Africi. To je pouzdan vodič za golfere od malih nogu do profesionalnog nivoa. Asocijacija povjerenja i sigurnosti za nas imaju smisla.”

Luno je uložio napore da se pozicionira kao pouzdana berza kriptovaluta koja uvodi nove korisnike u ekosistem uz pomoć portala za učenje. Kompanija je prošle godine napravila saradnju sa reklamnom kampanjom visokog profila u kojoj je trener u Springboku Rassie Erasmus podučavao korisnike kako da kupuju BTC.
Kompanija je sada nastavila sa istraživanjem sportske industrije u zemlji – tačka za koju komesar Sunshine Toura Thomas Abt vjeruje da će koristiti objema industrijama u naturi:

“Mislim da je fantastično kada novi brend uđe u prostor. Imaju snažnu podršku, žele da prave buku i to rade kao što ste vidjeli sa Rassie reklamom. Dobro su to uradili i siguran sam da će nastaviti sa Sunshine Tourom.”
Uticaj nije izgubljen ni na igrače golfa, jer je profesionalac Sunshine Toura Callum Mowat takođe napravio poređenja između mentaliteta potrebnog za ovladavanje svijetom golfa i kriptovaluta:

„Kao igrač golfa, morate da rizikujete i takođe morate da vjerujete da nikada ne izlazite iz igre, posebno nakon lošeg udarca. Nisam previše upoznat s kriptovalutama, ali znam da vam je potrebno strpljenje da savladate obje ove stvari .”

Reitz je također priznao da je prostor kriptovaluta još uvijek u relativnom nastajanju, a primarni fokus je uključivanje novih korisnika i edukacija o osnovnim principima. Generalni direktor Luno Africa rekao je da je fokus na učenju i obrazovanju ključan, dok se polako upoznaje šira publika sa kriptovalutama putem načina kao što su sportska sponzorstva i marketinške kampanje:

“Golferi razmišljaju drugačije, imaju drugačiji način gledanja na rizik i nagradu – svaki udarac koji odigraju moraju preuzeti proračunate rizike. Isto je i u kripto. Još uvijek je nov i da bi ljudi počeli da ga koriste u svom svakodnevnom životu zahtijevaće određenu promjenu u načinu razmišljanja, a to se ne dešava preko noći.”
Sportska industrija i dalje je primamljiva avenija za mjenjačnice kriptovaluta, pružatelje usluga i kompanije da reklamiraju svoju ponudu. Kripto brendovi su aktivno uključeni u najveće fudbalske lige na svijetu, na platnu UFC-ovih oktagona i oko raznih staza na globalnom sajmu Formule 1.

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.