Istraživanje koje je proveo Deloitte u saradnji sa PayPal-om pokazalo je da preko 85% trgovaca „daje ogroman ili veoma visok prioritet omogućavanju plaćanja kriptovalutama“. Osim toga, “skoro tri četvrtine ispitanih reklo je da planira prihvatiti plaćanje bilo kriptovalutama ili stabilnim valutama u naredna 24 mjeseca.”
Većina ispitanih trgovaca planira da omogući kripto plaćanja
Firma za finansijske usluge Deloitte objavila je u srijedu izvještaj pod nazivom “Trgovci se pripremaju za kriptovalute” u saradnji sa platnim gigantom Paypal-om.
Izvještaj uključuje rezultate ankete sprovedene između 3. decembra i 16. decembra 2021. Anketa je anketirala uzorak od 2.000 viših rukovodilaca u maloprodajnim organizacijama sa godišnjim prihodima u rasponu od manje od 10 miliona dolara do preko 500 miliona dolara širom SAD.
“Ispitanici su prijavili barem opšte znanje o kriptovalutama i stabilnim coinima”, navodi se u izvještaju, dodajući da je većina njih “primarni donosilac odluka kada se odlučuje hoće li njihova organizacija prihvatiti kriptovalute i stabilne coine kao oblik plaćanja”.
U izvještaju se detaljno navodi: „Trgovci razmatraju usvajanje dvije različite vrste digitalnih valuta: kriptovalute i stabilne coine“, razrađujući:
Više od 85% organizacija daje visok ili vrlo visok prioritet omogućavanju plaćanja kriptovalutama, dok otprilike 83% smatra isto za stabilne coine.
Osim toga, izvještaj opisuje: „Postoje i zajednička očekivanja širokog usvajanja u budućnosti. Oko 85% ispitanih trgovaca očekuje da će plaćanja digitalnom valutom biti sveprisutna među dobavljačima u njihovoj industriji za pet godina.”
Nadalje, u izvještaju se dodaje:
Gotovo tri četvrtine ispitanih reklo je da planira prihvatiti plaćanja kriptovalutama ili stabilcoinima u naredna 24 mjeseca.
Sve u svemu, 87% ispitanika se slaže da organizacije koje prihvataju digitalne valute imaju konkurentsku prednost na tržištu.
Trgovci su željni da usvoje plaćanja u digitalnoj valuti iz raznih razloga, navodi se u izvještaju. 48% ispitanika je reklo da će to poboljšati korisničko iskustvo, 46% je reklo da će povećati bazu kupaca, a 40% je reklo da će njihovom brendu dati percepciju vrhunskog.
Upozorenje
Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.