mcdonalds

McDonalds predaje zahtjev za trejdmark za McMetaverse restorane koji rade dostavu

“Zlatni lukovi” su malo pravili šale na račun kripto investitora prošlog mjeseca, ali su sada prihvatili Metaverse prijavljujući zaštitni znak svog brenda za virtuelni svijet.

Ikona, američki lanac restorana McDonald's izgleda kao da se sprema da uđe u Metaverse registracijom za 10 trejdmarkova u virtuelnom prostoru.

Advokat za trejdmark i osnivač Gerben Intellectual Property Josh Gerben tvitovao je danas da je McDonald’s 4. februara podnio zahtjev za trejdmark uključujući planove za “virtuelni restoran koji sadrži stvarnu i virtuelnu robu” i “upravljanje virtuelnim restoranom sa dostavom na kućnu adresu”.

Na osnovu aplikacije, lanac restorana će moći da obezbijedi „multimedijalne fajlove koji se mogu preuzeti“ za umjetnička djela, audio i video fajlove i nezamenljive tokene (NFT).

McDonald's je takođe uključio svoj McCafe brend u zahtjevu za zaštitni znak u Metaversu. Brend bi bio spreman da ponudi zabavne usluge „naime, pružanje on-line stvarnih i virtuelnih koncerata i drugih virtuelnih događaja“. Može li McCafe postati nova brendirana virtuelna destinacija za gledanje sponzorisanog koncerta nekog od vaših omiljenih izvođača?

McDonald's bi se takmičio s drugim novim organizatorima virtualnih koncerata poput Animal Concerts. Takvi koncerti uklanjaju geografske barijere koje su sprječavale obožavatelje da vide svoje omiljene izvođače, a također značajno smanjuju troškove turneje.

“Zlatni lukovi” pridružuju se lancu pekara i kafića Panera Bread u nastojanju da svoj brend preseli u Metaverse. Panera Bread je 3. veljače podnio sličnu prijavu za zaštitni znak za virtualni lanac restorana i kafića pod nazivom PANERAVERSE.

Njegovi planovi također uključuju sadržaj koji se može preuzeti i NFT-ove, virtualne artikle hrane i pića te virtualne objekte u kojima se korisnici mogu okupljati.

Gerben je za Forbes 9. februara rekao: “Mislim da ćete vidjeti sve brendove koji vam padnu na pamet kako podnose ove prijave u sljedećih 12 mjeseci”, dodajući:

“Mislim da nitko ne želi biti sljedeći Blockbuster i jednostavno potpuno zanemariti novu tehnologiju koja dolazi.”
Prosječno vrijeme u kojem Kancelarija za patente i zaštitne znakove SAD-a pregleda prijave za trejdmark oko devet i po mjeseci, ali Gerben vjeruje da ni McDonald’s ni Panera Bread neće imati problema da dobije odobrenje za svoje trejdmarkove.

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.