„Često gomila jednoglasno naziva pad/dno ranije od stvarnog pada, a stvarna dno se formira kada publika najmanje očekuje, što je predstavljeno kratkim ili nikakvim spominjanjem u Buy The Dip“, napisao je K. J. Lanaul.
Kratkoročni podaci društvenih medija sugerišu da trgovci trenutno ne traže kupovinu bitcoina (BTC)… ali dugoročna slika je mnogo svjetlija, s odvojenim istraživanjem koje pokazuje da 77% porodičnih biznisa u SAD-u ili traži ili su investirali u kriptovalute.
Podaci o BTFD-u sakupljeni su iz postova u kojima se spominje “kupi dip” na platformama društvenih medija kao što su Twitter, Reddit, Discord i Telegram od strane KJ Lanaula i objavljeni na blogu Insights Santiment ranije ove sedmice.
Istraživanje je pokazalo da su mnogi trgovci u protekloj godini pozivali na kupovinu pada prerano u silaznom trendu, pri čemu je cijena često znatno dalje padala nakon toga i nije se uspijevala oporaviti mjesecima.
Na primjer, sredinom maja, prošle godine nakon što je cijena BTC-a počela da pada kao odgovor na kinesku zabranu rudarenja bitcoina i FUD-a koji se odnosi na Elona Muska, otprilike 68.000 trgovaca na internetu je spomenulo da su kupili pad jer je BTC pao na oko 44.000 dolara. Međutim, dno se nije ostvarilo sve do kraja jula kada je BTC označio otprilike 29.000 dolara.
„Obrazac koji smo prepoznali je trotalasni Buy the Dip koji spominje tokom opadajućeg trenda svaki niži od prethodnog, a nakon trećeg talasa dno se javlja prije nego što se tržište oporavi“, napisao je Lanaul.
Kripto za porodicu
Dok cijene kratkoročno fluktuiraju, dugoročni rast kriptovaluta izgleda neizbježan jer sve više bogatih pojedinaca i porodica podržava ovaj sektor. Prema najnovijem izdanju BNY Mellonove ankete Global Family Office, 77% porodičnih kancelarija je ili aktivno u kripto, ili planira ulaganje u sektor u bliskoj budućnosti.
Porodične kancelarije su privatne firme koje upravljaju investicijama u ime pojedinaca ili porodica sa visokim neto vrednostima. BNY Mellon je gigant investicionog bankarstva koji takođe pruža usluge na tržištu porodičnih kancelarija.
Istraživanje je obuhvatilo 200 učesnika koji se sastoje od 144 višeporodične kancelarije i 56 jednoporodičnih kancelarija od kojih svi upravljaju imovinom vrijednijom od 150 miliona dolara.
Od velike grupe ljudi koji su bili zainteresovani za kriptovalute ili aktivni u njima, 72% njih je prijavilo namjere da povećaju izloženost kriptovalutama u narednih 12-24 mjeseca. Anketa je takođe pokazala da 64% višeporodičnih kancelarija aktivno ulaže u kriptovalute, u poređenju sa 36% jednoporodičnih kancelarija.
Što se tiče metoda izloženosti kriptovalutama, 58% ispitanika je izjavilo da preferira fondove kojima se trguje na berzi (ETF), dok je 42% navelo preferenciju za direktno vlasništvo i starateljstvo.
Upozorenje
Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.