U proteklim sedmicama i mjesecima, metaverse se generalno shvatao kao virtuelna realnost, ali je nastavio da zaokuplja interese sve većeg broja broja velikih brendova.
Poslednja kompanija koja je počela da radi tranziciju u metaverse, je austrijski Red Bull, koji je napravio prijavu za logo trećeg marta, ove godine, nagovještavajući planove kompanije da se prošire na metaverse i da ponude brendirane NFT-ove.
Licencirani advokat za metaverse logo-e, Michael Kondoudis, objavio je ovu novost danas, otkrivajući na tviteru da kompanija planira da ponudi multimedije sa NFT-ovima, kako virtuelne tako i kriptovalute, odjeću, pića i sportsku opremu, kao i usluge finansijske razmjene kroz paletu drugih proizvoda u virtuelnom okruženju.
Konkretno, ovaj zahtjev je podnijet kancelariji u Sjedinjenim Američkim Državama, za patente i zaštitne znakove (logo) USPTO – United States Patent and Trademark Office, pod registracionim brojem 97293326.
Zahtjevi za odobravanje LOGO-a rastu u metaverseu
Važno je napomenuti da korporacije, biznisi i slavne ličnosti povećavaju svoje prisustvo u metaverse-u, već neko vrijeme, a ovo je najsvježiji primjer ovog rastućeg trenda.
Sedmog marta, Finbold je objavio da je američka multinacionalna korporacija za energiju, Chevron (NYSE: CVX), predala aplikaciju za metaverse ime i logo.
Prethodno, Kondoudis je primjetio da se kompanije van tehnološke industrije, intenzivno pripremaju za tranziciju u virtuelno tržište, razvijajući proaktivan pristup, sa naprednim razmišljanjem i uspostavljaju temelje za ovu promjenu.
“Metaverse je realan i kopmanije treba da planiraju u skladu sa ovim. Kompanije više ne moraju da se pitaju da li će ovo da se dogodi. Samo je pitanje kada.”
Pored brenda donjeg veša, Victoria's Secret, na NFT vagon je uskočio i lanac brze hrane McDonald'S, proizvođač energetskih napitaka Monster Energy, kao i Wallmart. Ni njujorška berza NYSE (New York Stock Exchange) nije mogla odoljeti privlačnosti ovog prostora.
Upozorenje
Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažete u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.