Crypto.com će sponzorisati ovogodišnje svjetsko prvenstvo u fudbalu

Prema saopštenju za štampu, Crypto.com će ove godine sponzorisati svjetsko fudbalsko prvenstvo.

FIFA je objavila da će Crypto.com sponzorisati svjetsko prvenstvo u fudbalu 2022. godine, koje se održava u Kataru tokom novembra i decembra.

Crypto.com će ugrabiti prisustvo unutar, ali i van stadiona, tokom ovog fudbalskog turnira. Ova kripto berza će omogućiti svojim korisnicima šansu da prisustvuju utakmicama, ali i da osvoje nagrade.

Crypto.com trejding platforma će biti eksluzivni sponzor ovog događaja. Ostali sponzori uključuju Budweiser, McDonald's, tehnološku kompaniju Hisense i kompaniju koja proizvodi pametne telefone Vivo.

Kay Madati, direktor za reklame u FIFA, izjavio je da je FIFA „počastvovana da ima globalni brend kao što je Crypto.com za sponzora,“ ovogodišnjeg profesionalnog fudbalskog turnira.

Madati je istakao da „ne postoji veća platforma … nego FIFA globalna fudbalska platforma.“ Preko 3,5 biliona ljudi je gledalo prošli FIFA svjetski kup, u 2018. godini, čineći sponzorstvo ugovorom koji će biti vidljiv širom svijeta.

Crypto.com je trenutno treća najveća berza, prema obimu trgovanja, prijavljujući volumen od 3,8 biliona dolara u protekla 24 časa. Tvrde da pružaju usluge za više od 10 miliona korisnika.

Visina naknade za ovaj sponzorski ugovor nije otkrivena.

Prethodna sportska sponzorstva

Crypto.com je imao mnogo sponzorskih ugovora. Navodno su potrošili preko 400 miliona dolara na ove ugovore, do kraja 2021. godine.

Kompanija je prethodno bila sponzor Aston Martinovom timu Formule jedan (F1), NBA Philadelphia 76ers, evropskom fudbalskom klubu Paris Saint-Germain, kao i Ultimate Fighting Championship-u (UFC). Takođe je kupila prava za prenos imena Staples Centra prošle godine.

Nekoliko drugih kripto kompanija su, takođe, oformile sportska partnerstva. FTX je vjerovatno najistaknutija berza, jer su potpisali ugovore sa NBA i MLB, kupili su prava za prenos imena od najmanje dvije kompanije i pregovarali su o raznim drugim ugovorima.

Blockchain i stablecoin kompanija, Terra, takođe je ostvarila ugovor o sportskom sponzorisanju u ovoj godini. U februaru, sponzorisali su MLB nacionalno prvenstvo u Vašingtonu, u vrijednosti od 38 miliona dolara.

 

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažete u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.