celebrities

Justin Bieber, Gwyneth Paltrow i Ashton Kutcher su među desetinama poznatih investitora koji se nagomilavaju u kripto startup MoonPay

Šta je zajedničko Justinu Bieberu, Gwyneth Paltrow, Snoop Doggu i Ashtonu Kutcheru? Osim što su poznate ličnosti na A-listi, oni su među više od 60 novih investitora u fintech startup MoonPay.

Dodatni poznati investitori su Chainsmokers, Drake, Eva Longoria, Jason Derulo, Kate Hudson, Paris Hilton, Matthew McConaughey, Mindy Kaling, Questlove i Shawn Mendes, između ostalih. Novi investitori doprinose zajedničkih 87 miliona dolara u prethodno najavljenu rundu finansiranja od 555 miliona dolara koju vode Tiger Global i Coatue, procjenjujući MoonPay na 3,4 milijarde dolara.

Osnovan 2018. godine, softver kompanije sa sjedištem u Miamiju omogućava korisnicima da kupuju i prodaju kriptovalute koristeći konvencionalne metode plaćanja kao što su kreditne kartice, bankovni transferi ili mobilni novčanici, kao što su Apple Pay i Google Pay.

MoonPay takođe prodaje svoju tehnologiju drugim kompanijama, uključujući kripto web stranicu Bitcoin.com i tržište nezamjenjivih tokena (NFT) OpenSea, model koji izvršni direktor Ivan Soto-Wright naziva “kripto-kao-usluga”.

NFT-ovi su digitalna sredstva koja predstavljaju objekte iz stvarnog svijeta – poput umjetnosti, muzike i nekretnina – i ne mogu se replicirati. Samo u proteklih nekoliko mjeseci, veliki brendovi iz svih industrija, uključujući Coca-Colu, McDonald's, Nike, Gucci i Nacionalnu fudbalsku ligu, uključili su NFT u svoje marketinške inicijative.

“Mnoge kompanije bi mogle otvoriti vrlo mali dio svojih krugova, ali mi smo željeli preuzeti značajne provjere od ovih ljudi, jer želimo da oni budu dio ove priče i oblikuju smjer proizvoda”, rekao je Soto-Wright za CNBC.

Konkretno, kada je riječ o umjetnicima, oni ne žele zauvijek turneje, pa se sve više diverzifikuju, rekao je.

“Mnogi od njih imaju portfolie rizičnog kapitala, mnogi od njih imaju svoje nezavisne poduhvate, a mi smo došli do njih rekavši ‘možemo vam pomoći da shvatite mogućnosti oko Web3, kripto i metaverzuma'”, rekao je Soto-Wright. “Mi praktično nismo imali odbijenice. Svi su želeli da budu deo toga.”

MoonPay kaže da je profitabilan od lansiranja svoje platforme 2019. Njegovu uslugu sada koristi više od 10 miliona korisnika u 160 zemalja.

Ipak, investitori se bore da uvide vrijednost u digitalnoj umjetnosti i zbunjeni su velikom prodajom, kao što je Bipleov komad, koji je na Christie's aukciji prodat za 69 miliona dolara.

Gledajući unaprijed, kompanija planira potrošiti prikupljeni novac na nove proizvode i širenje. Takođe ima ambicije da iznese poslovnu javnost.

“Imamo aspiracije da na kraju budemo javno preduzeće”, rekao je Soto-Wright za CNBC u novembru.

Međutim, kriptovalute su notorno nestabilne, a to je uticalo čak i na najpoznatije igrače u svemiru. Bitcoin je ranije ove sedmice pao ispod 40.000 dolara, prvi put od sredine marta.

 

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.