Glumac Matt Damon biće zaštitno lice Crypto.com jer platforma za kriptovalute nastoji da privuče nove korisnike i uvede industriju u mejnstrim.
Ovo je prvi globalni marketinški podsticaj za Crypto.com, koji je povećao svoju korisničku bazu oko deset puta od prošle godine usred sve većeg interesovanja za kriptovalute kao što je Bitcoin. Na kampanju će potrošiti više od 100 miliona američkih dolara, jer će se oglasi sa Matt Damonom u glavnoj ulozi u režiji kinematografa Wally Pfister emitovati u više od 20 zemalja.
„Nikada nisam dao ovakvu podršku“, rekao je Damon u intervjuu. „Nadamo se da je ovo početak velike dugoročne saradnje.
Platforme za kriptovalute kao što su Crypto.com, FTX i Coinbase ove godine ubacuju novac u marketing i potpisuju ugovore sa sportskim ligama i timovima. Poznate ličnosti se takođe uključuju, kroz partnerstva ili svoja lična ulaganja.
Crypto.com je sada povezan sa Formulom 1, Ultimate Fighting Championshipom i najvišom fudbalskom ligom Italije. Takođe ima ugovore sa francuskim fudbalskim klubom Paris Saint-Germain, Philadelphia 76rs, the Montreal Canadiens i Formula 1's Aston Martin Cognizant.
Kao dio kampanje sa Damonom, Crypto.com je takođe doveo čuvenu Rondu Rousey, košarkašku zvijezdu Carmela Anthonya i snouborderkinju Lindsey Jacobellis. „Ovo je odlučujući trenutak za kompaniju i industriju“, rekao je glavni izvršni direktor Kris Marszalek.
Cijena Bitcoina se do danas udvostručila, dostigavši maksimum od 66.976 američkih dolara u oktobru. Rastuće cijene i interesovanje za širok spektar kriptovaluta poklopili su se sa sve većom pažnjom poznatih ličnosti u rasponu od Amitabh Bachchan do Kim Kardashian..
Marszalekova kompanija je osnovana 2016. godine i sa sjedištem u Singapuru. Ima oko 10 miliona klijenata koji koriste aplikaciju i program kripto-kartica koji se nudi u saradnji sa Visom.
Damon, koji je investitor u Crypto.com, rekao je da je konzervativan pri svojim investicijama pogotovo dok se koncentriše na svoj svakodnevni posao snimanja filmova. Povezao se sa kompanijom kroz razgovore o svojoj neprofitnoj organizaciji Water.org. Crypto.com je donirao milion dolara i pokreće inicijative da podstakne korisnike da podrže dobrotvornu organizaciju kriptovalutama.
„Svakako je super za nas“, rekao je Damon. “Možemo ga koristiti u dobre svrhe.”
Upozorenje
Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.