Solana Labs je lansirala Bond, novu platformu koja će omogućiti ne-kripto brendovima da iskoriste moć blockchain tehnologije za interakciju s kupcima.
Solana Labs, kompanija koja stoji iza blockchaina sloja 1 Solane, uskoro bi mogla dovesti mnogo više brendova koji nisu kripto izvorni i njihovih kupaca u Web3, a da mnogi od njih to i ne znaju.
Od 12. juna, kompanija je zvanično pokrenula Bond, svoju novu platformu za angažovanje korisnika zasnovanu na blokčejnu koja ima za cilj da pomogne brendovima da „pokreću dugoročnu lojalnost“.
Solana Labs kaže da će se nova platforma pozabaviti “kritičnim ograničenjima” u današnjim programima lojalnosti, naime, gubljenje veze s krajnjim kupcem ako se proizvod ikada preproda ili pokloni.
Iako je Bond baziran na blockchainu, za razliku od nekih drugih nedavnih lansiranja kompanije kao što je Solana Mobile – ne stavlja kripto ispred i u središte.
Iz Solana Labs su to opisali kao “neprekidno korisničko iskustvo u kojem kupci neće ni shvatiti da je to Web3”. Solana obećava da se od brendova neće zahtijevati da imaju ikakvo blockchain iskustvo jer će usluga biti dostupna kroz jedno programsko sučelje aplikacije, navodi se.
Platforma koristi Solana blockchain kako bi pružila kolekcionarske “digitalne blizance” i digitalne proizvode ograničenog izdanja koji idu uz njihove proizvode iz stvarnog svijeta, za koje Solana kaže da mogu “potaknuti ponovni angažman i povećati ukupnu vrijednost kupaca”.
Digitalni identitet za proizvode takođe može omogućiti kupcima da provjere autentičnost proizvoda, dok brendovi mogu pratiti svoje proizvode čak i ako se na kraju prodaju ili poklone.
Solana Labs kaže da platforma dodaje još jedan bonus: privlačenje „nove generacije kupaca“ — uključujući „živu zajednicu“ Solana blockchaina sa svom njegovom „milenijalnom i generacijom Z kupovne moći“. Solana mreža ugošćuje popularne memecoine kao što su Dogwifhat (WIF), Bonk (BONK), Popcat (POPCAT) i Myro (MYRO).
Takođe je došlo do povećanja institucionalnog interesa otkako je PayPal lansirao svoj PayPal USD stabilni coin na mrežu, povećavajući troškovno efikasnost malih kupovina sa PYUSD.
Planira da uvede potpunu verziju svoje Firedancer nadogradnje 2025. kako bi iskoristio prednosti rasta mreža decentralizirane fizičke infrastrukture (DePIN).
Programi lojalnosti kupaca zasnovani na blockchainu nisu nova ideja. Marketinška firma Open Loyalty softver kao usluga, na primjer, ima blockchain baziran na Hyperledger Fabric. Čini se da najmanje sedam organizacija koristi Open Loyalty novčanike, iako njihova GitHub stranica pokazuje ograničene znakove aktivnosti.
Upozorenje
Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.