Starbucks ulazi u Metaverse posao u 2022. godini

Izvršni direktor kompanije Starbucks nije otkrio mnogo detalja, ali će biti spremni za ulazak u Metaverse ove godine.

Četvrtog aprila, bilioner i izvršni direktor kompanije Starbucks, Howard Schultz, objavio je na otvorenom forumu da kompanija planira da uđe u NFT biznis prije kraja 2022. godine. Ova vijest je potvrđena i od strane kompanije samo nekoliko sati kasnije.

Iako Schultz nije dao tačan datum kada bi kompanija trebala ući u NFT svijet, rekao je da će to biti „nekada prije kraja ove kalendarske godine.“

Ulazak Starbucks-a u NFT prije kraja 2022

Tokom njegovog govora, Schultz je pitao publiku koliko njih je čulo za NFT. Takođe ih je pitao koliko njih je bilo uključeno u NFT ili je učestvovalo u NFT investicijama. Iako je u prostoriji praktično bila tišina, Schultz je objasnio da je ovaj ekosistem još uvijek jako mlad i da Starbucks ima najbolje alate i kolekcije za prelazak u ovaj novi ekosistem.

Ako pogledate kompanije, brendove, slavne ličnosti, influensere koji pokušavaju da stvore digitalnu NFT platformu i biznis, ne možete naći ni jednog od njih koji imaju riznicu blaga sredstava, kakvu Starbucks ima, počevši od kolekcionarskih predmeta pa do cijelog naslijedstva kompanije.“

Schultzovo novo imenovanje za izvršnog direktora kompanije bi moglo donijeti čak više kripto-orijentisan Starbucks. Važno je napomenuti, druge mainstream kompanije ne samo da podržavaju NFT drops (poklone), već i stvaraju nova kripto iskustva kao što su prodavnice unutar metaverse-a ili saradnje sa drugim kripto projektima.

Šta bi Starbucks mogao donijeti u NFT prostor?

Schultz je naglasio tokom svog govora da Starbucks nije samo brend pića, već kompanija sa godinama tradicije, istorijom i kolekcionarskim predmetima sakupljenim iz cijelog svijeta, da se ni digitalni umjetnik ne može takmičiti sa njima.

Znajući ovo, ako kompanija krene na ovaj put, mogla bi stvoriti jedan od najvećih NFT marketa u svijetu. Čak i ako postanu partneri sa sličnim brendovima u ovoj industriji, kao što je Coca-Cola, Budweiser ili Pepsi-Cola, količina prilika za posao će postati ogromna, posebno zbog toga što su ovi brendovi već navikli svoje korisnike na kolekcionarske predmete kao što su limenke, flaše i specijalna izdanja njihovih omiljenih pića.

Vrijednost Starbucksa je oko 96,7 biliona dolara, dok je vrijednost marketa OpenSea osnovanog u 2017 godini 13,3 biliona dolara. Tako da nije iznenađujuće da velike kompanije žele da počnu investirati u nove tehnologije.

I sigurno ima mjesta za sve kada je riječ o razvijanju poslovnih prilika povezanim sa NFT-ovima i metaverse-om. Pređenja radi, bankarski gigant Citi tvrdi da će tokom narednih godina, ovaj prostor postati prilika za zaradu od 13 triliona dolara, što čini trenutnu vrijednost Starbucks-a jako malom.

 

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažete u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.