717_aHR0cHM6Ly9zMy5jb2ludGVsZWdyYXBoLmNvbS91cGxvYWRzLzIwMjItMTAvNDkwNmE4ODktOTdhYy00NGI5LTg2ZWUtZGQyNGE5MjAyZjAxLmpwZw==

Steph Curry je prijavio zaštitni znak za ‘Curryverse’ gdje igrači zarađuju NFT

NBA superzvijezda Steph Curry podnio je 26. oktobra prijavu za zaštitni znak za “Curryverse” metaverz.

Izgleda da će megazvijezda Nacionalne košarkaške lige (NBA) Steph Curry predstaviti vlastitu verziju Metaverse za 650 miliona NBA fanova – podnošenjem prijave za zaštitni znak “Curryverse” 26. oktobra.

Ako bude odobrena, prijava zaštitnog znaka sa sjedištem u Sjedinjenim Državama, koju je podnio SC30 Inc., dodijeliće četverostrukom NBA šampionu ekskluzivna prava za “usluge zabave, odnosno, lična i virtuelna i metaverzalna pojavljivanja”.

Prema prijavi, “Curryverse” će takođe pružati “usluge za online igrice u prirodi virtuelnih svjetova”, gdje će igrači moći zaraditi i zamjenjive i nezamjenjive tokene (NFT), koje će moći kupiti ili prodati na “online tržnici”.

Aplikacija takođe pokriva virtuelnu odjeću i robu, usluge poslovnog upravljanja i ulaganja, usluge prikupljanja sredstava u dobrotvorne svrhe i softver kao uslugu (Saas) koji sadrži platforme za dizajniranje, promociju, prodaju i razmjenu NFT-ova.

Iako konkretniji detalji Curryverse-a nisu objavljeni, metaverzum NBA zvijezde će vjerovatno privući veliku pažnju s obzirom na njegovu bazu obožavalaca od 47 miliona na Instagramu i 17,1 milion pratilaca na Twitteru.

Iako se čini da je zaštitni znak vezan za Metaverse prvi za Curryja, to definitivno nije njegov prvi potez u Web3.

U avgustu 2021., Curry je prvi put postao dio NFT zajednice nakon kupovine Bored Ape Yacht Cluba za 206.000 dolara.

Naklonost igrača Golden State Warriorsa prema golfu također ga je navela da investira u LinksDAO – decentralizovanu autonomnu organizaciju (DAO) koja je imala za cilj da izgradi “najveću svjetsku golf zajednicu”.

NBA superzvijezda se takođe pojavio u FTX reklami u martu kao dio njegove uloge ambasadora u popularnoj kripto berzi.

NBA Miami Heat dobija Web3 sponzora

U međuvremenu, samo osam dana nakon što je sklopila višegodišnje partnerstvo sa timom Nacionalne fudbalske lige (NFL) New England Patriots, firma za blockchain infrastrukturu Chain je upravo postala službeni “Web3/Blockchain infrastrukturni partner” Miami Heata.

Chain je u svom saopštenju za javnost od 1. novembra naveo da će njegovo partnerstvo imati za cilj „premostiti jaz između sportske industrije i Web3 tehnologije” pružanjem paketa proizvoda i usluga koji „odgovaraju složenosti ukupnog upravljanja blockchainom”.

Takođe će Chain logo biti utisnut na majicu igrača Miami Heat prije utakmice, a kompanija za blockchain rješenja će takođe biti istaknuta na platformama društvenih medija NBA tima.

U martu 2021. FTX je ušao u partnerstvo od 135 miliona dolara sa timom sa Floride kako bi osigurao pravo imenovanja na stadionu Miami Heat sa 21.000 mjesta do 2040. godine – koji se sada službeno zove FTX Arena

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.