Tri reklame za Bitcoin ETF-ove pojavile su se ove sedmice dok se marketinški rat između konkurentskih menadžera imovine zahuktavao.
Spot Bitcoin BTC berzanski fondovi (ETF) ispalili su dvije nove salve u nadolazećem kripto marketinškom ratu, izbacivši ukupno tri kripto oglasa u samo dva dana.
Bitwise je pustio prvu Bitcoin ETF reklamu 18. decembra u kojoj se pojavljuje glumac Jonathan Goldsmith, poznat po svom liku “Najzanimljiviji čovjek na svijetu” iz reklamne kampanje s pivom Dos Equis.
Nekoliko dana kasnije, 20. decembra, Hashdex je objavio svoju kripto reklamu sa kiperom sa natpisima „Akcije nisu kripto, fiksni prihodi nisu kripto, plemeniti metali? ne, ne ni kriptovalute”, prije promocije firme.
Bitwise je zatim odgovorio još jednom kratkom reklamom u kojoj je Goldsmith 20. decembra.
„Mislio sam da biste željeli da znate, Satoši šalje pozdrave“, rekao je Goldsmit, nastavljajući da promoviše Bitcoin.
Međutim, konsenzus iz odgovora na društvenim medijima bio je da je Bitwiseova reklamna kampanja bila na vrhu.
Primjetno, poticanje na brendiranje od strane dva menadžera imovine pokazuje ogromno povjerenje u finansijski proizvod koji tek treba da dobije regulatorno odobrenje.
Analitičari su odredili šanse da SEC odobri jedan ili svih 13 Bitcoin ETF-ova na čekanju na 90% do 10. januara.
Dana 20. decembra, pionir Bitcoina i izvršni direktor JAN3 Samson Mow prokomentarisao je značaj marketinških kampanja za Bitcoin ETF-ove.
Mow je objasnio da su kompanije koje se bore za spot BTC ETF u konkurenciji jedna s drugom za investitore, prilive i imovinu pod upravljanjem, dodajući da je njihovo primarno oružje brendiranje.
“Ova bitka za bitcoin će se zahuktati, a to ne možete ni zamisliti”, napisao je.
“Mislite da je Jonathan Goldsmith zanimljiv? Sačekajte da BlackRock napravi reklamu sa Novakom Đokovićem koji kaže „Bitcoin je za pobednike“. Ili reklama Fidelity Super Bowl u kojoj Michael Saylor kaže da ne postoji drugi najbolji ETF.”
Upozorenje
Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.