nike

Nike ulazi u metaverzum nakon kupovine RTFKT-a, a Adidas ulazi u metaverzum partnerstvom sa NFT

Proizvođač sportske odjeće Nike najavio je kupovinu virtuelnih patika i kolekcionarskih brendova RTFKT. Nike postaje najveći proizvođač atletskih proizvoda sa sjedištem u Sjedinjenim Državama kroz ovo partnerstvo kako bi se pridružio metaverzumu.

U izvještaju Cointelegrapha od 2. novembra istaknuto je da je Nike podnio zahtjeve za patentiranje svog “imenjaka”, logotipa i slogana „Just do it“ za onlajn upotrebu i u onlajn virtuelnim svjetovima. Podnošenje je propraćeno sa dva nova oglasa za dizajnere virtuelnih materijala, signalizirajući namjeru kompanije da uđe u metaverzum.

Nova RTFKT akvizicija potvrđuje Nike-ov interes da se dodatno udubi u metaverzalni ekosistem:

Prema Nike-u, kupovina RTFKT-a će pomoći kompaniji da „isporuči kolekcionarske predmete sljedeće generacije koji spajaju kulturu i igru“. John Donahoe, predsjednik i izvršni direktor kompanije Nike, vjeruje da ovaj potez pomaže da se ubrzaju Nikeovi napori za digitalnom transformacijom.

„Naš plan je da investiramo u brend RTFKT, služimo i razvijamo njihovu inovativnu i kreativnu zajednicu i proširimo Nike-ov digitalni otisak i mogućnosti.

Podržavajući ovu viziju, suosnivač RTFKT-a Benoit Pagotto je rekao: „Uzbuđeni smo što razvijamo naš brend koji je u potpunosti kreiran u metaverzumu.

U isto vrijeme na drugom kraju svijeta, njemački proizvođač sportske odjeće Adidas najavio je ulazak u metaverzum nakon partnerstva sa kompanijama Bored Ape Yacht Club, Gmoney NFT, i PUNKS Comic.
„Vrijeme je da uđete u svijet neograničenih mogućnosti“, rekli su zaposleni iza svjetski poznate linije sportske odjeće.

U tekstu objavljenom na mobilnoj aplikaciji Adidas, programeri koji stoje iza inicijative izjavili su sljedeće:

Ove jeseni, Adidas, koji je poznat po idejama koje su na ivici originalnosti, našao je svoje mjesto u metaverzumu. Naš cilj tamo? Da vidim kako svaki njen stanovnik napreduje. Metaverzum je mjesto gdje svako može da izrazi svoje najoriginalnije ideje i bude svoje najautentičnije ja, bez obzira na to koji obliku može da poprimi. A zahvaljujući blockchainu i NFT-u, svi ti pioniri mogu i posjedovati dio onoga što kreiraju.

U tekstu je dio NFT tokena Bored Ape ponovo nacrtan da bi prikazao Adidasovu kultnu trenerku. Bored Ape Yacht Club sadrži više od 10.000 NFT-ova iskovanih na Ethereum (ETH) blockchain-u. Gmoney je znamenita kriptovaluta kao i NFT influenser koji je predstavljen na Fortune NFTy 50. Na kraju, PUNKS Comic kombinuje i svijet NFT-a i fizičke stripove kako bi kreirao takozvane kripto stripove. Cointelegraph Research predviđa da bi prodaja NFT-a mogla da dostigne rekordnih 18 milijardi dolara do kraja godine, što bi ovaj sektor učinilo jednim od najboljih kripto performera.

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.