youtube

YouTube serijal mijenja način na koji se kripto predstavlja kao alternativa mejnstrim medijima

Mejnstrim mediji samo prikazuju podskup stvarnih prilika koje blockchain pruža, odnosno sve dok emisija nije počela da otkriva svijet kriptovaluta jednu po jednu epizodu.

Mediji su temelj industrije kriptovaluta i to od samog početka. Čak i jedan pogled na Bitcoin (BTC) ukazuje na moć medija u promovisanju relativno novog koncepta i zauzvrat, uspostavljanju zajednice entuzijasta. Razvoj tržišta kriptovaluta i rastuća cijena Bitcoina od tada se pripisuju mejnstrim medijima.

Prije svega, mediji imaju tendenciju da se fokusiraju prvenstveno na finansijske implikacije svijeta kriptovaluta, ograničavajući njegov sadržaj na rast i pad cijena, dok je u stvarnosti ovo samo podskup uticaja tehnologije na svijet. Drugo, većina medija koji danas objavljuju su pristrasni i ciljaju američku publiku kada je relevantna populacija mnogo veća, koja se prostire u čitavom svetu. Na kraju, ali ne i najmanje važno, nije neuobičajeno da sadržaj ima nižu proizvodnu vrijednost zbog brzog vremena obrade ili manjih budžeta. Zbog visoke granice koju postavljaju tradicionalni mediji, mnogi koji nisu upoznati sa kripto zajednicom gledaju na ove novinske kuće kao na manje kredibilne i to samo na osnovu izgleda.

Kao rezultat toga, od tada su se pojavile mnoge medijske platforme specifične za kriptovalute koje pokrivaju vijesti o tehnologiji i bilo kakva ažuriranja u širem svijetu blockchaina. U skladu sa ovim medijskim nedostatkom, Ledger je predstavio Down the Rabbit Hole, projekat sa misijom da se ova tako reći revolucija prenosi na televiziji. Da bi obuhvatio sve aspekte industrije koja se stalno mijenja, tim razgovara sa različitim zainteresovanim stranama, bilo da se radi o Bitcoin (BTC) maksimalisti ili kreatoru nezamjenljivih tokena (NFT), donoseći inkluzivni osećaj na ogromno tržište.

Ovo je omogućeno preko Ledger-a, tima čiji je glavni proizvod hardverski novčanik koji se koristi za čuvanje imovine kriptovaluta, uključujući novčiće, NFT-ove i još mnogo toga.

Spremno za gledanje

Svake nedelje korisnici mogu da očekuju tri segmenta, od kojih se svaki bavi različitim aspektima kripto revolucije: međunarodnim i društvenim prihvatanjem, te ekonomskim i kulturnim aspektom. Shodno tome ova tri segmenta se zovu: The Story (Priča), 7 Days in Crypto (7 dana u kriptu) i Deep dive (Duboki zaron).
Sva tri segmenta će biti postavljena svakog petka u potpunosti na njihovom You Tube kanalu, a manji segmenti će biti dostupni putem društvenih medija. Emisija je počela da se emituje na pet jezika u oktobru 2021. Sa nekoliko epizoda iza sebe, tim je već pokrio više zanimljivih tema.

Neki od njihovih najnovijih segmenata „The Story“ uključuju; pogled na Arnhem u Holandiji, samoproglašeni „Bitcoin City“, otkriće NFT umjetnika, Beepla, i intervju sa čovekom koji stoji iza igre Sorare.

Povrh toga, investitori će dobiti 3-minutni pregled; tržišta u segmentu poznatom kao „7 Days in Crypto” i industrijski entuzijasti mogu naučiti o tome kako se svijet mijenja kao odgovor na revoluciju digitalne valute.

Konačno, za one koji su zainteresovani za kulturni aspekt svega toga, “Deep dive” će biti usmjeren na dio ličnih iskustava. Sama emisija se pokazala kao dobro zaokružena priča sa segmentima za sve i svakoga.
Namjera tima je da jednog dana postane mjesto za sve zainteresovane za industriju kriptovaluta, gdje korisnici mogu da otkrivaju svijet kriptovaluta iz epizode u epizodu. Zajedno, emisija dokazuje da je kripto više nego samo objekat za finansijsku dobit; to je prava imovina sa vrlo stvarnim potencijalom.

Pogled na Ledger

Kako timovi uče više o svijetu digitalne valute kroz svako emitovanje, možda će biti skloni da kupe i neke sopstvene tokene. Za početak, Ledger, tim koji stoji iza ove emisije, pruža korisnicima bezbjedno rešenje za skladištenje kriptovaluta kroz njihovu ponudu hardvera i softvera kao jedinstveno rješenje za sve stvari vezane za digitalnu valutu.

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.