fud

Kripto kompanije sklopile su 33 ugovora sa fudbalskim klubovima od 2021

Startapi za kriptovalute potpisali su otprilike 87 sportskih sponzorskih ugovora u protekle tri godine dok web3 firme ciljaju na usvajanje i globalnu izloženost.

Istraživanje koje je proveo dobavljač podataka CoinGecko otkrilo je da je većina partnerstava uspostavljena sa evropskim fudbalskim klubovima. Prema izvještaju, kripto kompanije i fudbalski timovi postigli su 33 sponzorska ugovora od 2021.

Ustanove kao što su Manchester United i Chelsea Football Clubs omogućile su globalnu izloženost za kripto sponzore. Događaji poput UEFA Lige prvaka i FIFA Svjetskog prvenstva privlače milijarde gledalaca širom svijeta. Industrija motosporta bila je još jedna velika arena za ugovore o kripto partnerstvu. Prije kolapsa, kripto berza FTX potpisala je višegodišnji ugovor sa Mercedesovim timom Formule 1.

fud1
2022. godine, Bybit i Red Bull Racing objavili su ugovor od 150 miliona dolara. F1 je takođe imenovao Crypto.com kao svog zvaničnog partnera za digitalnu imovinu u zasebnom ugovoru od 100 miliona dolara. Dva ugovora su zaključena u razmaku od otprilike godinu dana.

Firme za kriptovalute koje imaju za cilj globalno priznanje takođe su investirale u E-sport sektor. FTX je potrošio 210 miliona dolara na Team SoloMid 2021. godine, dok su se veliki igrači poput Coinbasea takođe obavezali na slične promotivne ugovore.

Drugi sportski sektori kao što su košarka, takmičarske borbe, bejzbol, američki fudbal i kriket takođe su se uključili u poslove sa provajderima kripto usluga koji žele da dopru do veće publike.

fud2

Važno je napomenuti da se u izvještaju navodi da se većina marketinških saradnji dogodila 2024. godine. Usvajanje Bitcoina i promjenjivi politički vjetrovi ohrabrili su više institucionalnih kripto igrača da ulažu u povećanje dometa.

I dalje je teško izmjeriti koliko su ove kampanje bile efikasne i kako je promovisanje digitalne imovine u sportu uticalo na krajnji rezultat kriptovaluta. Međutim, nedavni trendovi sugerišu da bi web3 firme mogle uložiti više kapitala u marketing u sportskom sektoru.

 

Upozorenje

Na samom kraju morate imati na umu da je ulaganje u kriptovalute i druge početne ponude kovanica („ICO“ – Initial Coin Offer) jako rizično i špekulativno, pa ovaj tekst nije preporuka vlasnika stranice kripto.ba ili pisca ovog teksta, da ulažu u kriptovalute ili druge ICO. Pošto je situacija svakog pojedinca jedinstvena, prije donošenja bilo kakve finansijske odluke, uvijek trebate konsultovati kvalifikovanog stručnjaka za ulaganja. Kripto.ba ne daje nikakve garancije u pogledu tačnosti ili pravovremenosti ovdje sadržanih informacija.